I just wanna kiss you *mwah*

Sämst uppdatering.
Skivan ägde. Jag var dyngrak men fan så kul jag hade.

Valborg då, denna mycket roliga kväll firades med vattenpipa, grillning, öl, cider, vin och mycket goda vänner. Det började i en liten park nära Linda. Sen bar det av till Em's pojkspoling, dit även Frida kom :D  och slutade med en bra skedvän, Malin.
Ett stort tack till alla medverkande utav kvällen, det var en riktigt bra valborg :)

Nu ska jag måla naglarna innan jobbet. Big plans.

Tänkte först dra med Em&Malin ut ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Är aptrött efter att ha jobbat sen halv 7 imorse, vill inte ens veta hur trött jag kommer vara när kl slår halv 1 och jag slutar.

Puss på er alla mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

braaa att du hade kul på valborg babyyy (h) ja hade också galet kul =D

2009-05-02 @ 19:01:07
URL: http://sexx.blogg.se/
Postat av: Frida

woho uppdatering :D

tack sj <3

2009-05-02 @ 20:27:03
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0