Lista, (snodd av Frida :) )

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter:
Angelica Sjölund
Smeknamn:
Angie, Anki
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Fronda- Gränsland
Beroende av:
cigg, cola light och nyblivet beroende: redbull
Vem behöver du mest just nu:
Min mamma & mina vänner
Vad tror folk om dig?
Att jag är otrevlig oftast
Stämmer det?
Verkligen inte
Vad får du oftast komplimanger för?
Jag vet inte, ögonen kanske?
Vad säger du för att imponera på någon?
Oj, va svårt..
Hur imponerar man på dig? Genom att vara snäll & charmig
Brukar du skratta för dig själv?
Det händer ganska ofta, ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Glöm inte filmen :)"
Var bor du?
Täby
Trivs du där:
Väldigt bra faktiskt, iaf nu
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: ÖL!
Brukar du bli för full: Haha, ja.
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något:
Chokladen Geisha kan det börja klia i halsen av ibland men allergisk? Vet inte
Har du haft sex idag:
Nej, tyvärr inte
Nästa mål i ditt liv:
Ta studenten utan några IG:n
Hur svarar du i mobilen:
Väldigt olika
Vem ringde du senast?
Sebbe
Antal timmar sömn inatt:
 10
Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: Jag försöker
När mår du bra:
När solen lyser, det betyder mycket just nu
När blev du fotad senast:
Kommer inte ihåg
Hur känner du dig nu:
Ganska neutral
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter:
JAG HATAR FÖTTER!
Vilka saknar du:
 Jag saknar Moniira av hela mitt hjärta  
Hade du en bra kväll igår:
 Som fan, slapparsöndag 
Favorit dryck på morgonen:
Cola light
Rakar du benen:
Ja, det gör jag
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan 23-01.00
Är du blyg?
Nej, det skulle jag inte påstå
Vill du hellre ha mail än brev:
Mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 Nej faktiskt inte 
Har du spytt offentligt: Det har säkert hänt
Är du nöjd med ditt liv: Lite mer pengar skulle ju inte skada, men nöjd är jag verkligen!
Är du bortskämd:
Nej, det tycker jag inte
Vad gör du i morgon:
 Går i skolan, sen ska jag till stallet 
Vad är det värsta du vet?
STRESS
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Inte mycket alls faktiskt
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Heidi Klum
Vad längtar du till?
Studenten & Magaluf
Har du bra vänner och äkta vänskap?
  Jag har dom bästa vännerna!
Vad använder du för shampoo? Silverschampoo & Gliss Repair
Vad är det finaste du fått?
Oj, va svårt. Jag kan nog inte säga en sak.
En speciell dag du minns:
3/11-08.. Men inte på ett bra sätt.
Hur gammal är du:
18
Tycker du om någon just nu:
 Jag trodde det, men nej.  
Om fem månader:
Jobbar jag heltid och letar lägenhet
Du samlar på:
Inget jag kan komma på?
Gröna eller röda äppeln: Jag gillar alla äpplen!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma oftast
Gillar du golf:
Vad är det? Haha nej det gör jag inte
Vilken tid gick du upp idag:
09:45, en halvtimme försent med andra ord
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja, och det är jag glad för. Jag älskar min säng
Har du strumpor på dig nu:
Japp
Är det okej att gråta: Varför skulle det inte vara det?
När grät du senast: Kommer inte ihåg?
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ge min mor pengar, shoppa som en galning
Bär du glasögon eller linser:
Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej inte alls
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Aldrig helst 
Har du piercing:
Japp, i läppen, tungan och öronen om det räknas?
Vill du gifta dig:
Någon gång
Vill du ha barn:
Jag vill ha två, Linus & Cornelia
Solar du ofta:
Sommaren; så ofta tid finns. Vintern; Ibland
Är du bra på att laga mat:
HAHAHAHAHA, nej.
Är du flygrädd:
Oh ja. Extremt flygrädd.
Hur vig är du:
Det beror på hur full jag är
Är du musikalisk? Inte alls, jag tror gärna att jag kan sjunga. Men det kan jag inte
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola light
Vilken är din favoritglass:
Ben & Jerrys, cookie dough
Tror du på ett liv efter döden:
Vet inte riktigt..
Tycker du om sushi:
Nej, det smakar skumt
Vad äter du helst när du ser på film:
Choklad eller chips & dip
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej, tack gode Gud
Har du tandläkarskräck:
 Det är ju inte min favoritsyssla direkt att sitta i tandläkarstolen 
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska, helt klart
Vilken ögonfärg har du:
Gråblå?
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja, väldigt mycket förut
Biter du på naglarna: Nej, aldrig gjort
Röker du:
Ja
Hur ofta tränar/motionerar du:
Jag rider 4-6 dagar i veckan
Senaste låt du hörde: Crossfire- On fire

Kommentarer
Postat av: frida

tjyv ;)

taggad inför studentskivan eller? :D

2009-03-28 @ 15:29:34
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0