FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

Visserligen en vecka sen, men eftersom jag uppdaterar så ofta såå.. Fy fan va kul det var. Och ledsamt. Jag insåg inte förräns utspringet att jag aldrig skulle gå i skolan mer med min mysiga klass, antagligen inte ens träffa hälften av dom igen, och jävlar. Då börjadejag gråta, inge våldsamt hulkande men det kom några tårar. Var nog både ledsen och glad.
Sen åkte vi flak, kul som fan. Em&Annelie kom till utspringet för att hänga med på flaket, dom underbara hade med sig champagne och en liten nalle.
Efter en väldigt blöt tur på flaket åkte vi till min mottagning där jag snabbt hoppade in i duschen. Luktade ju inte direkt sommaräng, utan snarare gammal alkis.
Mottagningen var supermys. Allt var över förväntningarna denna bästa dag ever!!
På kvällen var det slutskiva, jag drog mig dit lite motvilligt eftersom jag var trött som ett as. Jag skulle inte ha gjort det, den var kul men inte så kul. Helt okej med andra ord. Dock inte värd att lämna sängen för ;)

Ikväll, en vecka senare, ska jag och Em ut på äventyr. Vi ska ut och härja i stan så hon är på väg hit nu för att börja föra lite inför kommande kväll.. Mjao



Min älskade klass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0