En helg

Då var ännu en helg slut. Trist.
I fredags jobbade jag till halv 1, det var extremt, helt olidligt roligt. Jag dansade liksom runt med en hamburgare i ena handen och en stor stark i andra. Nej, nu ljög jag. För det hände inte. Jag var överdrivet trött och allt var hysteriskt roligt, småpotatis liksom.

Igår var jag på huset med Em, Malin, Carro och Sanna. Det var väldigt trevligt. Snoppis hängde på en liten stund också innan han ville gå till sina kompisar som var någon helt annanstans. Självklart var detta helt okej.
När klockan började närma sig 3 och mina&Ems fötter trillade halvt av bestämde vi oss för att det var dags. Vi sjöng på sista refrängen och började den långa vandringen hem. Observera att den tog 2 timmar. Det kallar jag en lång vandring i killer heels som sakta men säkert suger ut den sista gnuttan hopp ur dina fötter.
På morgonen idag ( läs eftermiddagen ) när vi vaknade kollade vi på Mirrors. En helt okej film men jag hade hoppats på mer måste jag säga.

Nu mina vänner, hoppas jag ni är nöjda. Nu har ni ett nytt inlägg som ni kan läsa i en vecka framåt.

Puss&hej!


Ps. Jag har fortfarande inte hittat min dröm man, så om du läser det här, hör av dig! Beskrivning av dig finns längre ner.



Ibland får man helt enkelt lov att bjuda lite på sig själv.

Kommentarer
Postat av: caro

du är så söt gumman! :) tack tack för inlägget! ;D nu väntar jag bara på nästa!



puss!

2009-01-12 @ 14:21:32
URL: http://car0.blogg.se/
Postat av: Annelie

DU ÄR TRIPPELT SÅ SNYGG BABY! =D

men darling, varför haru typ slutat blogga? :(

2009-01-12 @ 21:17:52
URL: http://raring.blogg.se/
Postat av: Anonym

då måste vi ju klargöra en sak. resan hem tog2 timmar för att vi missade fucking tåget som går en gång i halvtimme! det tar vanligtvis inte så lång tid att komm hem till mig!!!

2009-01-12 @ 22:22:15
URL: http://sexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0