Det kallar jag lycka

Igår när mamma kom hem hade hon köpt vitamintabletter åt mig. Det var nog länge sen jag blev så glad över något så litet. Jag började nästan gråta av lycka. Ja, jag är helt seriös, jag blev så glad.
Mina vitamintabletter tog nämligen slut för någon månad sen och jag tror att dom är lösningen på allt dåligt. När jag äter dessa tabletter är jag pigg och glad, aldrig sjuk! Jag inbillar mig ju antagligen det här, men det hjälper mig så det skiter jag i! Så när mina tabletter tog slut blev jag lite bekymrad, och sen blev jag förkyld. You see my point? Under hela tiden jag åt dessa mirakelpiller var jag frisk, sen när dom tog slut väntade jag bara på att bli sjuk.  Men nu är jag redo i 100 dagar till.

TACK SNÄLLA MAMMA!



Det här är alltså mirakel piller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0