Brrr

Nu är det kallt igen, tröttsamt det här är. Jag hade hoppats på att plusgraderna skulle hålla i sig ett litet tag till iaf, men nu är kylan tillbaka igen.
Idag var jag först i skolan för lite betygsnack på Ergonomi kursen. Det gick väl hyffsat bra med tanke på hur lite jag faktiskt har gjort under förra terminen. Jag gjorde ju som sagt klart hela arbetet igår och det skulle man ha jobbat hela terminen med, så det blev ett G. Men jag känner mig nöjd, bara jag får G är jag nöjd haha.
Efter det åkte jag in till stan för att möta min kära vän Annelie. Vi gick och fikade och jag köpte hårfärg. Nu j*vlar ska utväxten bort och det fort!
Vi satt och snackade i 4 timmar typ, som vanligt. Jag fattar inte hur man kan ha så mycket att prata om hela tiden. Det babblas om dittan och dattan, bara skitsaker egentligen. Men mysigt är det, nu vill jag bara ha några plusgrader igen så man kan sitta ute och fika utan att frysa häcken av sig.
Vi matade några gråsparvar med resterna av Annelies semla. Dom blev så glada, dom flög och hämtade några vänner som också skulle få smaka på semlan. Det måste ha sett lite roligt ut, där satt jag, Annelie och 4 gråsparvar. Vilket sällskap va?

Nej, nu ska jag laga lite middag (läs; värma något i micron). Är hungrig som ett gnu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0