The Quest

Har precis kollat på film med lillasyster.. Det blev The Quest som vi hyrde från vår lilla videobutik. Riktigt rolig film faktiskt.
Det är en riktigt larvig film, men är man på det humöret kan det inte bli annat än bra (;
Filmen består i stort sett av en semesterort i Mexico (typ som Magaluf<3 osv), sex, alkhohol, oskulder och dvärgar.
En svinrolig film om man gillar filmer som typ American Pie ( samma skapare ), för det är samma sorts humor.
Jag brukar inte vara så förtjust i såna filmer, men som sagt, är humöret där så är det rätt!

Nu i veckan ska jag träffa tjejerna och så ska vi bestämma när, hur och var vi ska åka till Magaluf. Oh yes, dit ska vi igen. Vi har redan hittat det perfekta Hotellet. Ja, det är Hotellet med stort H. NAJS!
Sen ska jag jobba på torsdag, sen på fredag, då jävlar. Först kryssning, sen till västerås. Svinkul ju!

Kommentarer
Postat av: frida

HAHA den såg jag i norrköping! skitkul

2009-02-01 @ 22:26:01
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/
Postat av: caro

Åhh, vad avis jag är på er!! Jag vill också åka till paradiset och supa skallen av mig med underbara!! :D när ere ni åker??! :D



puss

2009-02-05 @ 18:20:23
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0