SATC & Yes Man

Nyss hemkommen från Emma, så himla skönt att hon bor bara 10 min ifrån mig. Vi började kvällen på ICA där vi köpte chips, dip, choklad och läsk. (och jag skulle inte äta nå godis, tjena) Sen gick vi hem till henne där vi började med ett Sex and the city avsnitt, sen kollade vi på filmen Yes man och avslutade med två satc avsnitt.
Apropå Yes man, jag brukar tycka alla filmer med Jim Carey ( stavning? :P) är kanoners, men den här var inte så rolig som väntat. Jag skrattade väl till några gånger, men jag hade förväntat mig att ligga ihopkrupen för att jag skrattade så.
Iaf om man tänker på att alla andra höjer filmen upp till skyarna. Helt okej var den iaf, men inte mer.

Förresten så tror jag att jag börjar bli gammal. Jag tycker det är obehagligt att gå själv en liten bit bara ute när det är såhär mörkt. Speciellt om det är helt öde. Jag går alltid med nyckelknippan i handen, inte för att jag vet vad det ska vara bra till. Stabba någon med nyckeln kanske? Men det känns bra iaf.

Njaae, somliga utav oss jobbar ju imorn.. Härligt pass mellan 7 på morgonen till 14.00 på dagen i stallet, typ två timmars ledigt innan jag måste åka vidare till nästa jobb, jobbar då till 00.30! NAJS ELLER VAD :D tsss

Godnatt iaf, ska kolla lite på scrubs innan jag somnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0