Stackars, stackars mig..

Jag har redan pluggat en j*vla mycket, och mer blir det..
Har essä skrivning imorgon i samhället, och puckot angelica valde landet Afghanistan att skriva om.
BRA DÄR!
På torsdag har jag franska prov och sen efter lovet har jag redovisning av min författare på svenskan.
Och eftersom jag var sjuk när klassen valde författare så blev alla kända tagna, typ då H.C Andersen och Selma Lagerlöf.
Såååå, nu har jag då alltså en författare jag inte vet något om. Kul. Verkligen.
Jag vill bara krypa ihop som en liten boll i sängen och ligga där.

Kan inte säga annat än FISKMUTTA!

Kommentarer
Postat av: Yegane

Jag ser ju dina uppdaterade...du skrev ju det här inlägget för mindre en en timme sen! Har du fixat det nu eller? Jag har också problem med bloggen, man ser inte namnet på folk som kommenterar bara deras address, så de blir anonyma utan vilja... Så jag kontaktade kundtjänsten... Gör det du med så hjälper de dig säkert!

[email protected]

Stör mig verkligen på att alla syns nonyma på bloggen. Hoppas på att det fixas till imorgon.

Men du får ha det en så bra kväll! Juste kan inte du registrera någon i din familj till gratis bio :) Skulle vara tacksamt.
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=32471

Sedan behöver du inte göra någonting utan jag samlar poäng åt dig, grejen är att jag vill vära dig och därför måste jag samla minst 100 poäng ...

Ha det bäst. Hoppas jag hjälpte dig lite i alla fall.
Kram

2008-03-18 @ 19:19:41
URL: http://yegane.blogg.se
Postat av: Yegane

annars får du kanske testa med att gå in på VERKTYG>INTERNETALTERNATIV> DELETE

Verktyg hittar du däruppe... testa det här först.. sen uppdatera sidan så ska det nog fixa sig!

Kram

2008-03-18 @ 19:23:01
URL: http://yegane.blogg.se
Postat av: stephanie

Haha din lilla plutt! Det var självaste moi som snodde Selma. Suck on that ;)

2008-03-18 @ 21:27:27
URL: http://stephaanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0