Påskbrunch

Har nyss ätit påskbrunch hemma hos älsklingen.
Det var inte den vanliga svenska påskmaten så som köttbullar, ägg osv utan det var lite annorlunda.
Men gott var det! :)

Jag är så himla shoppingsugen.
Det går inte utav två orsaker:
1. Jag har inga pengar, det är ett stort problem.
2. Alla affärer är ändå stängda, tur är väl det.
Jag har faktiskt shoppat en varsin Cornetto Citron åt mig&älsklingen och sen en stor flaska Cola Light.
Men det var ju inte riktigt det jag hade i åtanke när jag sa att jag var shoppingsugen.

Kommentarer
Postat av: Yegane

Jaha okej :P Näe jag är på Arvids pappas jobb nu, arvid ska ha någon intervju med en kille han ska ansälla på hans pappas jobb så jag är här och väntar tills dom blir klara vid tre tiden! Men kan inte vi gå åå fixa löshåret på typ onsdag eller nåt? :)

Ha det superbra!
Yegane

2008-03-23 @ 13:46:06
Postat av: Yegane

Hej hej! Jag undrar om du vill ha billiga märkes varor? Jag sammarbetar med en i Kina och nu vill jag erbjuda mina läsare en tjänst.

Hur gör du?
1. Skicka bild till mig på din vara, säg vilken sorts väska, skor, kläder etc.
2. Du behöver ENDAST betala för frakten inom sverige, alltså från mig hem till dig.
3. Skriv din mail och bloggadress, för kontakt av varan.

ALLT kommer ligga runt 100 kronor!

Ha det super!
/Yegane

2008-03-23 @ 14:34:12
Postat av: Sara

Tack så jättemycket =) Kramar

2008-03-23 @ 16:38:00
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0