Så var det dags för mig att sälla sig till skaran..

.. av alla bloggare där ute.
En liten snabb presentation av mig, jag heter Angelica och är hela 17½ år. Mycket stolt över det där halvåret.
Jag har världens underbaraste familj som består av en lillasyster&storebror sända från Gud, likaså mamma.
Sen har vi då pappa, familjens rötägg, men han är bra på sitt sätt med. Även hästarna och katten tillhör min då stora familj, om man inberäknar alla dom. Sen får självklart inte min suuuperbästa pojkvän glömmas bort, världens underbaraste!

Ikväll har jag faktiskt inte gjort någonting, för ovanlighetens skull. Jag har suttit hemma med min kära pojkvän och suttit framför datan och tv:n och bara myst. Mina kära vänner, va inte oroliga, jag har fått ett av dom numera vanligare vredesutbrotten också ( så ni inte tror det bara vart mys&gull ). Snart är det dags att börja röra sig till sängen faktiskt, för jag har ju morgonfodringen imorgon i stallet!
Sov så gott allihopa!

Bjuder på en liten bild på mig:

 

Kommentarer
Postat av: E.

Fint hår!

Puss!

2008-02-07 @ 23:28:40
URL: http://platine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0