Min egna kväll

Idag har jag haft världens mysigaste tisdag. Med mig själv. Vem fan behöver en pojkvän?
Jag började dagen efter skolan med att åka upp till min favorit, hästen. Det var så jäkla mysigt att rida ut i den första vårsolen på bar mark. Efter det köpte min mor och jag med oss donken hem. Till min stora lycka, och även er andra oreosfantaster, har donken numera Mcflurry Oreo :D Är det jag som är sen eller kommer jag med en nyhet? :P
Sen har jag bara kollat på tv hela kvällen, lagt ansiktsmask och fixat mina naglar.

Det har varit en så underbart avkopplande tisdag, det behövdes!

Nu är jag redo för nya tag (haha, var det någon som köpte det där?) imorn. Jag ska till skolan, sälja biljetter och ta en välförtjänt fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0