Bloody awesomeee

Idag hade vi klassens dag, oh va jag kommer sakna min klass! Först hade vi lekar i klassrummet, självklart vann mitt lag STORT. Fy fan, vi krossade det andra laget. Först var det en lek där man skulle svara tvärtemot på frågorna, tex. Är Kalle Anka statsminister? Då skulle man svara ja. Haha, sjukt kul var det. Nästa lek var typ som Twister. Man fick en lapp där det stod typ "Näsa mot rygg" och resten listar ni ut antagligen.
Sen åkte vi till Täby för att bowla. Haha, jag som verkligen suuuger på bowling, hamnade sist.. Av ALLA. Jag kom precis över 100 strecket på poängställningen, vilket ni kanske förstår inte är så överdrivet bra.. ;P

Idag är det tisdag, imorn onsdag.. Sen är det ta mig fan torsdag= studentlunch.. Sen fredag= studenten. Helt sjukt.
Jag får kramper i magen när jag tänker på allt som ska fixas innan, och alla dessa jävla pengar som ska till höger och vänster.. Jag blir tokig.. Skönt när det är fredag och allt är klart iaf.

Nej dags att sätta fart med all skit som ska göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0