Ruskigt tillfredställd

Dock inte på det sätter. Tyvärr!

Jag är hemma och är sjukling idag och låter mina stackars vänner i klassen slippa mitt humör idag. Då jag känt lite ångest över saker som bara hänger över mig i skolan bestämde jag mig för att ta tag i det, OCH JAG GJORDE DET FAKTISKT!
Jag har gjort ett jättestort arbete i ergonomi och ett svenska  arbete i mer lagom storlek. Känner mig hur nöjd som helst. En applåd, tack.
Jag hatar att plugga, men samtidgt älskar jag när jag får dom här rycken och bara bestämmer mig för att "nej, nu j*vlar ska det göras". Man får så otroligt mycket gjort och mår så bra efter. Tänk om det kunde vara så jämt?

Nu ska jag värma vetekudden för min stackars värk och göra en kopp te. Sen ska jag sätta mig ner och kolla på tv. Mycket välförtjänt tycker jag.



Jag saknar dig fortfarande så det gör ont.
Jag tänker på dig varje dag.

Kommentarer
Postat av: belly

ja jag håller med dig! ;D

gojane.com finns dom :)

kostar runt 200 spänn,vilket är urlite, sen är väl kanske frakt och tull en annan historia :P

2009-01-14 @ 16:59:47
URL: http://belly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0