Magaluuf!

HM Martinique ( whatever något sånt) där kommer vi bo! Mitt i smeten i två underbara veckor! FUCKING NAAAAAAJS :D
Då jävlar blir det till att kröka järnet, sola, bada ooooh mys.
Den här sommaren kommer bli så sjukt grym, studenten, Magaluf! AWESOME!

En mindre rolig sak är Elgiganten. Jag hatar verkligen det stället. Jag har sån sjuk jävla lust att typ bara go wild och slå sönder hela jävla stället med ett baseboll trä. Men självklart gör jag inte det. För sånt gör inte snälla flickor.
Men kom igen liksom, först pajjar första mobilen, fine det kan hända alla MEN jag får inte ut något på äckel försäkringen som dom pracka på mig. Sen köpte jag en ny mobil, asgrym. Men nu har jag fått fel sladdhelvete till den! OH, jag orkar inte. Jag har verkligen inte tid att åka fram och tillbaka dit var och varannan dag.

Ble.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0