David Guetta- Everytime We Touch

Fyfan vilken jävla helg. Har precis börjat återhämta mig. I fredags åkte jag med stort sällskap med Silja Galaxy. Pangad blev man, lite för mycket kanske, men satan va kul vi hade. Sov 2 timmar från fredag till söndag. Efter Galaxy gav jag med sällskap mig av till Västerås. Jag tror det är där jag kommer hitta min drömkille. Jag har aldrig sett så mycket snygga, snälla och goa killar på ett och samma ställe. Vad gör dom där allihopa undrar jag? Vafan.

Idag har jag iaf varit i skolan.. Mm, mys, som jag längtat. Hade en håltimme som alltid, då åkte jag med några klasskompisar in till stan. Kikade runt i lite affärer men köpte inget. Jag hittar fan aldrig något kul längre. Apa.


Nu ska jag äta donken som min mor köpt med sig hem, mums!

Kommentarer
Postat av: annelie

YOU ARE ALIVE!!!!! <3

2009-02-09 @ 20:53:41
URL: http://raring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0