GET OVER IT!

Hoppas ni har haft en bra helg allesammans.
Det har jag haft det, bara tagit det lugnt. Har varit väldigt skönt, men jag känner mig tröttare än någonsin.
Igår var jag iaf ända hemma hos Natta, som bor långt åt helvete. Det var mysigt, vi åt på en grill och sjöng Sing Star.
Jag& Nattas vän Michaela fick vara i ett lag, eftersom att Natta alltid vinner på Sing Star. Det gjorde hon visserligen ändå men vi försökte iaf!
Sen åt vi Marabous nya choklad Amigo, jag tänker bara på köttfärs när jag äter den. Vet inte riktigt varför men gott var det!


Sexig jävel man är, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: frida

jag är en så jävla grym fotograf. ;)

2008-10-27 @ 20:07:22
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0