Take your clothes off, it's the inside that counts

Det känns som om jag har haft en väldigt produktiv dag. Så för att göra den ännu mer produktiv kände jag efter ordentligt. Då kom jag fram till att fasiken; jag är festsugen.
Så jag slängde iväg ett sms till Emily i rasande fart och fick till svar "Jag är väl alltid på".
Bra tänkte jag, GE MIG SPRIT!
Jag är bara sugen på att dansa bort natten, pimla drinkar och öl tills jag knappt hittar hem.
Men det bidde inget av med det, för Emily mår inte toppenbra. Jag är dock ändå glad, för det betyder att hon alltså inte vill bli mer sjuk. Vilket då alltså betyder att vi kan festa järnet i helgen. Sounds pretty good to me.

Så vad gör jag då ikväll? Absolut inget skulle jag chansa på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra babe att du tkr det är ok. precis så jag tänkte, vill hellre festa hela natten lång på lördag sen sova hos dig! <3

2008-11-12 @ 20:22:36
URL: http://sexx.blogg.se/
Postat av: jenna

lart du får länka mig sööt!

2008-11-13 @ 16:41:48
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0