Javisstja, en rubrik också

Kom precis in ifrån regnet och rusket. Fick reda på idag att jag fått G på filosofi provet. Grattis till mig, det trodde jag inte. Vår filosofi lärare är lite halv skum så jag räknade inte ens med ett G. Jag blir så omotiverad på dennes lektioner.  Helt ur det blå inflikar han med berättelser om både det ena och det andra. Såklart har inget med filosofi att göra.  Så otroligt värdelöst att det finns inte.

Om någon kan svara på den här frågan skulle jag bli sjukt glad: Vad gör en giraff när den sätter i halsen?
Jag har fått några förklaringar men ingen som jag känner mig riktigt nöjd med.




Jag bjuder på den.


Kommentarer
Postat av: JENNA

ge mig ditt hår förfan! :D

åh, gud, gör mig till en blondie igen.. :(

2008-11-18 @ 18:25:50
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: frida

haha, jaa d har du fan rätt i! ;D

2008-11-18 @ 19:42:47
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0