Jag ska bli en plugghäst!

Vädret är som upplagt för mys framför tv:n. Med andra ord; en jävla massa regn som jag ska ge mig ut i.
Fast bara en kort sekund, ska nämligen bara ner till video för att köpa cigg. Vilket var en jävla lycka när
jag upptäckte att jag faktiskt hade 50 kr på kortet, trodde jag skulle behöva vänta på mor min men icke!
Det kallar jag lycka.

Jag har bestämt mig för en sak. Jag ska bli en mer ordningsam människa. Förvänta er inget drastiskt som
typ att jag kommer städa mitt rum. Oooh nej, jag gillar att hitta överraskningar under sängen och kläderna.
Som typ en påse med gamla chips och någon colaburk.
Utan jag syftar mer på skolan. Jag ska fasiken ta tag i mina betyg nu sista året, lägga på lite kol och styra upp
det här! Till att börja med ska jag köpa en kalender. Sen ska jag faktiskt göra något i skolan och inte sova
bort tiden. Alla inlämningar ska lämnas in i tid så jag inte sitter likadant i år igen och kämpar som ett gnu en vecka
innan betygen sätts.
Det här är  iaf planen. Sen får vi väl se hur bra det går.

Nej, nu springer jag till video i all hast innan jag sätter mig med en kopp te och pluggar.
Har trots allt en inlämning i engelska imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va duktigt du e angeeeeeeeelica =)

2008-11-12 @ 14:52:55
URL: http://sexx.blogg.se/
Postat av: caro

Vad du är duktig stumpan! :D säg till om du behöver hjälp, jag var en riktig pluggis en gång i tiden! ;D hahah



puss

2008-11-12 @ 21:14:44
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0