Hej mitt vinterland..

Nu har det kommit lite lite snö som faktiskt ligger kvar på gatan. Men jag är inte direkt glad. Hästarna är obroddade, jag känner mig lika förberedd för vinter som SL. Ungefär. Självklart skulle all snö ner i en virvlande snöstorm precis när jag gick ifrån skolan. Det är = en blöt och kall Angelica = en sur Angelica.
Jag börjar dessutom bli förkyld igen. Helvete, jag hinner precis bli frisk tills det är dags för nästa förkylning igen..

Aja men posivtia saker då.. Jag hade faktiskt en ganska rolig dag i skolan. Eller ja, det beror ju på vad man jämför med. Allt är relativt.

Nu är jag iaf hungrig som ett gnu och maten är klar. Det kan man ju tacka gudarna för iaf.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hon är GLAD angelica hon är bara glad haha

2008-11-19 @ 22:09:15
URL: http://nathaliesderberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nej jag först la märke till dig, tyckte jag du var någon som jag aldrig bemött innan, när jag först såg dig skratta, föll jag för ditt sätt, hela du glittrade! jag älskade att umgås med dig, jag älskade att sitta med dig helt tyst kollandes på en film, jag älskade att åka iväg och gå vid din sida, jag älskade att prata med dig, jag älskade att berätta vad jag drömt, jag älskade att höra vad du hade gjort, jag älskade att bry mig om dig, jag älskade att ha dig, min allra finaste vän som jag verkligen verkligen tyckt om och som har tyckt om mig precis lika mycket tillbaka, du visade tacksamhet som ingen annan hade visat mig, du visade uppskattning för att jag fanns vid din sida, som ingen tidigare gjort, du visade mig vad vänskap betydde, jag saknar dom tiderna vi hade, vi var unga och dumma och vi gjorde misstag, men det är inte de detta handlar om, utan om en fantastisk äkta vänskap! det spelar ingen roll vad vi pratar om utan vad du visade mig, du kommer alltid ha den platsen, alltid, spelar ingen roll, du är den, min enda riktigt fina vänskap! angelica, du är hon!

2008-11-23 @ 01:57:06
URL: http://nathaliesderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

mutta !!

2008-11-24 @ 19:29:31
URL: http://sexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0