På promenad med Conrad&Tessie

Tog lite bilder idag från när vi, jag&Conrad, var på promenad med Tessie.
Jag har nog aldrig skrattat så mycket under en promenad.
Conrad&Tessie hade lite svårt att bestämma vem som var högsta hönst, om vi säger så ;)



Tessie är fri som en fågel mitt i vägen. Ja, det var en avstängd väg.



Conrad tyckte inte hon var lika charmig som jag tyckte där hon stog med näsan i backen och vägra röra sig



Tessie springer i full fart. Jag tror det är en hund btw. :p



Conrad&Tessie i hissen på väg hem, vem är tröttast efter allt deras spring (jo, Conrad sprang som en tok han med)? Gissa?


image44

jo, Tessie. Haha.

Mycket intressant läsning va? Hoppas ni anteckna allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0