Blondin/Brunett?

Jaa, nu är jag verkligen helt hopplös.
Jag älskar att förändra mitt utseende, och nu velar jag igen.
Lugg eller inte? Brunt eller blondt?
Jag har varit svarthårig och någon riktigt skum grönaktig brun färg, trivdes inte i någon av dom.
Nej, det skulle inte bli grönaktigt, haha.
Men jag trivs i mitt blonda hår.. Men som sagt, förändringar är ju aldrig fel. :) + jag kan ju annars bara färga tillbaka?
Jag är lite sugen på en ljus/mellanbrun med lite guld/blonda skiftningar, någon som fattar?
Svårt det där att bestämma sig.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du, håret blir alltid grönt om man färgar sitt hår från blondt till brunt, men om du väljer en brunfärg med en svag skiftning av röd, eller lite röd brun, blir det inte grönt, annars blir de oftast grönt.. :)

2008-03-07 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0