trötter..

igår hade vi en överraskningsfest för en kompis som fyllt 18, så kul!
hon blev verkligen förvånad! så vill bara säga igen, GRATTIS EMMA!

sen idag har jag jobbat heeela dagen, och när jag kom hem så låg min älskling i min säng och sov så gott.
så mysigt att komma hem helt frusen, ja jag fryser fastän det är plusgrader, och krypa ner bredvid honom.

och nu sitter jag här, trött. blir nog till att vara hemma ikväll.
men det kan ju vara ganska skönt det också!
ska köpa ny mobil, någon som har tips om någon bra?
huvudsaken är en bra kamera.

nu ska jag äta så tills vi hörs igen, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emma

Taaaack! haha, lite efter ;D men jag hittade faktiskt din blogg idag. :P

2008-05-04 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0