Jag kan svanka som en mulåsna, kan du?

Här i inläget nedan ser ni då ett tappert försök från min sida sett att skapa något vackert. Till Er. Mina vänner. Se hur bra det gick?
DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS, KOM IHÅG DET.

Jag har iaf fixat mina naglar. Med gele. Jag har gjort det alldeles själv. Fyfan va bra det blev. Mina naglar är långa, fina och hot nu. Jag tror jag ska erbjuda mina nagel-fixar-tjänster till andra, och ta betalt. Så bra är jag.
Sen har jag även bokat solduschning för att jag ska bli brun och fin. SUCK ON THAT!

Längtar så tills julafton och allt partande det blir efter. So much fun :)
Har skrivit min önskelista idag. Den blev KORT. Bara en a4sida, va kan jag ha glömt?

HAR BTW HITTAT SNYGGASTE NYÅRS KLÄNNINGEN! Men jag tänker då fan inte säga var, mahahaha.


Det finns två personer som betyder allt för mig i denna värld. Ni vet vilka ni är. Och sen mamma då såklart :D Mamma betyder alltid mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0