God fortsättning på er :)

Då var julafton över för i år igen. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med den.
Vi åt gott, spelade roliga spel och allt var bara mysigt, som alltid!
Tack snälla för alla fina julklappar!
Fick påfyllnad till min sovhörna som håller på att få en makeover. Den är mer porrig nu än någonsin.
Nu ska jag bara ta tillbaka mina handklovar från Helena som ska upp på väggen igen, så blir det så sexxxxxigt. ;)
Bildbevis kommer later.

Fick en massa andra fina julklappar, bla Volumemaster, presentkort osv.
Så jävla näääjz volumemaster var, funka perfa. :D
Nej, nu ska jag packa upp allt och sen tare lugnt, jobbar ikväll.. ;(


Kommentarer
Postat av: caro

Visst är den söt!! :D

åh, du måste lägga upp bilder sen på resultatet ! ;)

puss

2008-12-25 @ 12:27:42
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0