Alla hjärtans dag

Jag kom precis på att det är alla hjärtans dag på lördag. Överskattad jävla dag? Eller är det bara min åsikt som inte har någon pojkvän och DESSUTOM jobbar till halv 1 på natten? Jag kan inte ens gå ut och supa och leta upp någon kärekskrank stackare. 

Jag har faktiskt haft pojkvän på alla hjärtans dag. En eller två gånger. En gång en seriös pojkvän iaf, då jag var äldre än 14. Gillade jag det bättre då? Ja, iaf innan själva alla hjärtans dag var, för naiv som jag var räknade jag med att ha en riktigt mysig middag med gos, film och godis. Jag tänker inte gå in på detaljer, men så var läget inte iaf. Man kan ju tro att han försökte iaf, man får ju uppskatta det.

Men ju mer jag tänker på det, är det inte extremt överskattat? Jag menar, vem kommer ens på en dag som alla hjärtans dag? Nu kanske ni alla tycker jag är en bitterf****, men det är ju faktiskt inte heller mitt problem.

Så alla ni som har någon att fira alla hjärtans dag med, HA SÅ ROLIGT. Det ska jag också. Kanske kan hitta någon kärlekskrang stackare på väg hem från jobbet iaf, men det lär ju inte heller hända. Vet ni varför? FÖR ALLA ÄR MED SIN PARTNER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller fullständigt med dig ;) & nej du är ingen bitterf**** ;). men vi har ju iallafall varandra, & vem fan behöver en karl då?!?

2009-02-10 @ 01:13:13
URL: http://sexx.blogg.se/
Postat av: caro

Du är så söt! :D även om jag har min älskling, så håller jag med dig darling till hundra procent, hela den där dagen är överskattad! Vi kan väll fira nån helg i efterskott genom att supa skallen av oss?! ;D



puss puss!

2009-02-11 @ 15:19:17
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0