I'll make you voff like a dog

Fy vilket ruskigt väder. Känns skönt att vara hemma i värmen igen.
Vi fikade iaf på Café 60 som vanligt. Jag åt potatisgratäng med rostbiff, det var väldigt mumma!
Fick till och med te, en sån där liten typ Mer fast den hette Next och en frukt! Se där!

Arbetsgrejset gick bra och jag ska få komma tillbaka på en "riktig" intervju. Wiie! :D
Snart kanske ni ser mig på en Willys nära er, maha ;p

Har så mycket att göra ikväll.. Ska bränna en skiva, packa och sen borde jag försöka plugga lite. Känns som om det här lovet bara har flygit iväg..

Nej, dags att sätta igång.. Funderar på att ta en powernap innan.
Juste, jag ska kolla på film också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0