Jag hatar blogg.se

Jag hade skrivit mitt längsta inlägg någonsin, när allt bara dog.

Idag åker jag&älsklingen som ni kanske vet till Västerås, hem till min halvsyrra.
Eftersom även min pappa bor där, ringde jag för att tala om att jag kommer.
Jag: Hej pappa, jag kommer till Västerås på fredag.
Pappa: Jaha, va trevligt. Vad ska du göra här?
Jag: Söka jobb.
Pappa: Söka jobb? I Västerås? Det var ju kul. Vad ska du söka för jobb då?
Jag: Strippa.
Pappa: Okej, vad roligt! Jag kan kasta en 50öring åt dig som din första peng!
Jag: Men pappa..
Pappa: Jaa, det var väl snällt av mig!
Jag: Jag skojjade.
Pappa: Jag vet.

Det här tyckte jag då var fruktansvärt roligt eftersom min pappa helt saknar humor.
Men nu bara för att pappa trodde sig veta att jag skojjade får jag lust att bli strippa. Bara för att.
Det skulle visserligen driva bägge mina föräldrar till vansinne, och jag vill inte att mamma ska tappa förståndet. Henne behöver jag & klarar mig inte utan.
Pappa däremot.. Om vi säger såhär: det skulle inte röra mig i ryggen om han blev vansinnig.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en bra dag 8)

2008-03-28 @ 13:04:02
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0