Min data är en mutta

Varning; detta inlägg skrivs i ren frustration.

Min DATOR, för er som märker ord, är ett jävla thailandskräp som min idiotiska skola kan få tillbaka igen. När som helst, jag lovar. Jag måste även använda detta thailandskräpet nu då det blivit något knas med den andra.
*poff* säger det, så stängs den av. Varför kan man då undra? Jaa, det kan jag inte svara på. Den lever sitt egna lilla liv, stänger av sig själv när den känner för det, hänger sig då och då osv.
När den väl hade värmt upp och kommit upp i lite hastighet, ja då ringer Emily. Hon ber mig gå in på bilddagboken och kolla hennes & Annelies lilla rikeman-look-a-like-Linda Rosing-fjortispojke fling. Om man nu vill använda ett så fjolligt ord som fling. Något på väg till bilddagboken måste ha gett min data klamydia för det tar mig 10 min! att ens komma in på bilddagboken. Sen då att hitta denna pojkspoling.* DeEt TåÅg LiiiiKsååM fåreveeeeeer.*
Mja, hittat och funnen eller whatever beslutar jag mig för att skriva ett glatt & trevligt inlägg på min kära blogg, men då säger det *poff* igen och datan döööööör. SJÄLVKLART! Därför ändrades mitt glada blogginlägg till ett hatiskt inlägg gentemot min såkallade data.
När jag skriver kommer även texten 107899 minuter efteråt.

Puh.


Naturkunskapsboken har inte fått någon uppmärksamhet alls idag, OCH DET MINA VÄNNER är jag glad för. För jag kom nämligen på att jag ska göra en hemtenta istället på naturkunskapen. Thank God.
Hade jag ens öppnat boken och kollat på första sidan hade det blivit liiiite panik i butiken när jag kom på att det var en hemtenta jag skulle skriva.


Nu slänger jag ut datan genom fönstret, hoppar ut efter och STAMPAR PÅ DEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja, snälla gör det!! vill ju ha en fortsättning, med svar på denna sak!!

2008-12-05 @ 00:33:32
URL: http://sexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0