Yes, I am alive!

Vilken dag!
Har verkligen haft fullt upp hela dagen.
Först stallet på morgonen, sen skolan sen tillbaka till stallet och jobba.  Hej&hå.
Men nu är jag hemma igen, skönt.
Vi har fått kattungar uppe i stallet, dom är sååå söta! Kan visa bild imorn. :)
Så fort mamman går därifrån skriker och piper dom. Dom ser ut som små råttor!
Fruktansvärt gulliga, man blir helt lycklig av att titta på dom.
Nu ska jag äta lasagne ( mums, länge sen ) sen duscha och så kommer älsklingen hit.
Vi ska hyra film och ha det mysigt.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Biljana

ååååh, såååååå fin design du har =|

Svar: haha japp, det hade jag minsann :D
Haft en bra dag?

2008-04-16 @ 20:43:54
URL: http://www.talktomyhand.blogg.se
Postat av: Nathalie

maila mig, har en grej till dig nämligen :)
har inte din mail adress så maila mig så skickar jag över det jag vill! :) puss NATTA :)

2008-04-16 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0