Hej igen!

Har precis kommit hem ifrån Sälen nu, känner mig snarare trött&sliten än utvilad.
Men det blir väl bättre efter en god natts sömn.
Det blev inge festande alls i Sälen, utan bara massa skidåkning, donken och kortspel.
Första dagen var jag helt hopplös. Jag ramlade och ramlade men nu måste jag säga att jag är grym på skidor!
Fort och svängigt skulle jag vilja kalla det, eller som min skidlärare sa "gör bra".
Jag älskar ju Stockholm trots allt och Sälen är ju väldigt olikt från Stockholm.
Men det jag sakna mest med Stockholm var min kära mamma.
Resten kan jag nog faktiskt klara mig utan en längre stund.
Tänkte ladda upp lite bilder senare, men nu ska jag kolla på en film, så vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, tack så mycket! :D

2008-04-13 @ 12:10:57
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0