Crossfire- On fire

Sug min vänstra, vad jag har haft roligt i helgen.

Mina kära vänner& min syster från Västerås bjöd mig på kryssning, yes jag lyckades få ledigt från jobbet ;) , sen följde jag med dom tillbaka till Västerås. Jag äälskar Västerås, det är en sån mysig stad. Eller iaf där i Västerås jag är ;)

Jag måste bara få uttrycka min glädje, fy fan vilken härlig sommar det här kommer bli! Studenten 5 juni, sen åker vi till Magaluf i två fucking veckor! Det här kommer lätt bli den bästa sommaren ever! Kunde inte se framemot det mer :D :D

Nej, nu får jag lite ångest, ska sätta igång och plugga.. /:



Kyss mig i arlset, subba. Jag tycker inte om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0