Mys med mig?

Det värsta när höstrusket kommer är att jag vill såå gärna mysa framför en film. Det ska vara sådär romantiskt och gulligt som det bara kan vara i en film dessutom.
Men nej, det verkar ju onödigt. Det gäller att tänka positivt.
Va skönt det är att vara ensam egentligen.
Ingen som ringer och gnäller. Inge tjat.
Det är bara jag.
Jag bryr mig inte om jag är ute på efterfest eller ränner runt på nattklubb efter nattklubb och kommer hem på tidiga morgonen.
Jag trivs nog ganska bra med att vara ensam, när det verkligen kommer till kritan.
Annars ska det vara någon som är värd att bli tjatad på av och med mina krav, finns han helt enkelt inte.

Bara för att, ska jag nu lägga mig i min stoooora säng, själv, ta en kopp te och kolla på en fett blodig film.
Orkar inte med något jävla gulligull.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rätta takter darling ;)

2008-10-24 @ 23:54:20
URL: http://sexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0