Ikväll blir det sprit för hela slanten

Har precis kommit hem från jobbet, ska ta mig en dusch och sen en powernap tror jag. Utgång ikväll alltså. Det är så sjukt efterlängtat.
Just nu sitter jag bara och väntar på att mina öl ska anlända, mumma.. :)

Jag tycker det här vädret är jävligt jobbigt. Det är för varmt med vinterjacka och för kallt med kappa.
Kan inte bara all den ljuvliga snön komma? Och riktig snö den här gången tack. Inge slask, blä.

Neej, om jag ska hinna sova något är det bäst att sätta fart! Ses i dimman ;) ( den här gången tar jag med mig ficklampa, haha)

Kommentarer
Postat av: Anmol

ska vi premunera på varandras bloggar genom bloggkoll ? :)

2008-11-15 @ 17:07:29
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: J U I C Y L I C I O U S

Tack :) Jaa snö, det skulle man inte tacka nej till spec nu. Vädret är SKIT

2008-11-16 @ 13:54:07
URL: http://juicyonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0