Godmorgon bloggen!

Idag kunde jag sova ut lite längre.. Älsklingen sover fortfarande och det gör mig så sjuukt rastlös.
Man måste göra allt jättetyst och smyga omkring = jag kan inte göra det jag vill.
Till råga på allt, (man säger så va?) har mitt vänster ben somnat. Och det vaknar nu.
Jag hatar det.
Varje gång det händer får jag lust att hugga av benet.

Jag behöver ett par nya jeans, tips någon? Har hittat ett par jättefina från Crocker, vilket förvånande mig för jag brukar inte gilla deras jeans.

Nu ska jag smyga ut i köket, göra lite kaffe & rosta två mackor. Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: sabina

tack!
Du måste nog vara min bästa läsare tror jag! =)

2008-03-25 @ 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0