min fortsatta dag.

åkte ju som sagt på en liten tur till east street med an&em. an pierca tungan och det blev sååå snyggt!
hon lät ju lite kul efteråt bara, maha.
sen när jag kom hem beställde jag&mammsen mat, jag åt en kycklingrulle ( för alla som ville veta ) , MUMS!
sen hyrde jag och Linda film, vi hyrde någon skräckis.. jag vet väl inte riktigt vad jag tyckte om den. den var lite creepy men njaee. jag tycker nästan alla nya skräckfilmer är kassa, det ska vara gamla klassiker!
The Exorcist, från 1973, är en sådan! man ryser varenda gång man ser den.

nu sitter jag iaf hemma igen, kollar på min katt som verkar ha fått spelet. han bara far runt, runt överallt. suck.. han är nog lite knäpp.
nu börjar det snart bli dags att sova för mig, så godnatt&sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0