Vilken härlig dag!

Gick upp tidigt idag för jag & Naranji skulle ner till Täby Galopp.
Hon kändes däremot inte som hon brukar, vi misstänker att hon har växtvärk just nu, stackaren.
Så hon ska få ta det lite lugnt ett tag framöver.
Sen red jag&lillasyster ut på Totte&Sputnic.
Hej&hå, det var kul. :)

Jag ska försöka ta tag i mitt rum idag, det är i ett stort behov av att städas.
Hmm, vi får väl se hur det går..
Det känns nästan som att det börjar bli dags att byta ut vinterjacka mot vårjacka nu, eller vad tycker ni?
Solen skiner ju nästan varenda dag nu.
Så underbart, om det bara kunde sluta blåsa skulle det ju vara superskönt väder!

Ska försöka blogga lite senare idag också.. Tills dess får ni ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: nicole

ja visst är den fin :D

2008-02-25 @ 16:23:09
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0