tjolahopp!

efter skolan idag åt jag lunch med Helena, as usual, Sofia&Anna satt även med oss en stund men dom hade bråttom.
vi åt på Café Atrium, jag åt kycklingfilé med ris och avokadokräm. det var sååå gott!
sen fikade vi även med lite kaffe&bulle efteråt, eller rättare sagt Helena gjorde det, jag var så mätt så jag hade inte ens kunnat få i mig en klunk kaffe!
efter det åkte vi sällskap med tunnelbanan, visserligen bara 1 station men ändå. :)
när jag kom hem till älsklingen sov han fortfarande så jag beslöt mig för att sova en stund till jag med, jag hade ju trots allt gått upp kvart över 7 idag, hör och häpna. :)
sen kolla vi på någon skitskum och tråkig film som jag inte fatta ett piss utav, country någonting hette den.
nu sitter jag bara och väntar på att tredje klotet från solen ska börja.

bloggar mer senare ikväll, när jag kommer hem!
tills dess får ni hare så bra.  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0