Idag..

..har jag inte gjort något alls.
Mamma&jag köpte med oss mat från McDonalds.
Jag åt en McFeast & Co, så jag är ruskigt mätt och känner mig allmänt pluffsig, maha.
Satt och läste lite i några forum då jag hitta massa sidor som heter pro-ana.
Det är alltså medlemssidor för folk med anorexia och bulimi där man peppar varandra att förlora mer vikt.
Helt sjukt tycker jag.
Det borde ju vara olagligt på något sätt, dom driver ju varandra rakt in i döden.
Som terrorister.
Vissa av tjejerna på sidorna är så smala att man skulle knappt våga ta i dom utan att vara rädd för att dom skulle gå sönder.
jag tycker det är sorgligt, samtidigt som jag är lite fascinerad av att dom verkar ha en sådan kroppskontroll.
Förstår inte i hur man kan gå och vara hungrig hela tiden, knappt äta något, lika mycket som jag tycker det är en fysisk omöjlighet att trycka i sig 15 Big Mac & Co på en dag.
Det såg jag på tv, en kille som åt så mycket under en dag.
Helt omöjligt i mina ögon, men han grejjade det.

Nu ska jag kolla lite på tv, men jag visar en bild på mig&Naranji, som min kära lillasyster tog igår när vi var ute och red i "vår"solen.

image14

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sinnessukt *norska*

2008-02-17 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0