Dumma H&M

Jag har sprungit in och ut ur säkert 50 H&M butiker, och överallt är det SLUT!
Jag har blivit helt besatt av ett linne därifrån, från deras kampanj Fashion Against Aids.
Jag vill ha linnet från Chicks on Speed, så jävla coolt.
Men nej, det är som sagt slut. Överallt.
Då frågade jag idag vänligt " När tar ni in dom igen?" och fick till svar " Vi kommer inte ta in dom igen".
Jaha, så nu då? Finns dom kvar om man beställer? Självklart glömde jag bort att fråga det och kom på det på bussen på väg hem.
Slänger in en bild på linnet:


Jag hade för övrigt kunnat döda för just det linnet.

Fick hem min Glamour tidning idag, där fick man med två prov lösnaglar från Kiss.
Förlåt, men nej, jag tyckte inte om dom. Passformen är helt värdelös.
Nu ska jag slita mig från bloggen och plugga lite.. Kul kul.



Tjolahopp där är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0