Coca Cola Light vs. Coca Cola Zero

Som dom flesta vet, dricker jag ALDRIG någonsin vanlig Coca Cola, den fastnar bara på tänderna och smakar rent ut sagt skit.
Men Coca Cola Light kan jag inte leva utan.
Nu har dom ju för länge sedan börjat sälja Coca Cola Zero, vilket inte ALLS, PÅ NÅGOT SÄTT ELLER VIS, är samma sak som Light.
Den smakar helt annorlunda, och det är inte till det bättre.
Avisst fine, tänkte jag, när det börja komma upp mer och mer Zero i butiken. Så länge dom inte tar bor min Light så kunde jag ju inte bry mig mindre.
MEN, nu har Zero börjat tagit över mer och mer och min Light finns inte ens i alla butiker längre, det är inte okej.
Ifall dom ta bort Light helt kommer jag nog skjuta någon.

Så vad tycker ni, Coca Cola Light vs. Coca Cola Zero?

Och nej, jag kan inte stryka under nog, ATT DOM SMAKAR INTE LIKADANT. Så gott folk, den kommentaren kan ni bespara mig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

nej, men se vem jag fann här, i denna blogg jungel!
COLA ZERO IS THE SHIT
kul att läsa din blogg ju! nu när vi inte träffats på länge!! måste ses så fort det har lugnat ner sig i skolan, PUSS / Natta

2008-02-12 @ 12:13:16
Postat av: Angelica

Hej Natta. :D
ja det måste vi göra, kul att höra av dig!! PUSS PÅ DIG NATTA

2008-02-12 @ 12:48:00
URL: http://imbarbie.blogg.se
Postat av: Stephanie | svar

ja hon känns mycket fräshare :)

2008-02-12 @ 18:37:41
URL: http://stephanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0