Blä.

Är på riktigt dåligt humör.
Därför får ni bara en lista:

Favorittidning: Glamour
Bästa saken som händer i sommar: Min 18års födelsedag
Favoritplagg i garderoben just nu: Min mörkblåa jeans
Längd: 1.63
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, ibland färgglatt
Byxa eller kjol: Det är vilket som.
Senast utlästa bok: Vattenmelonen
Mig själv med tre ord: Glad, positiv, charmig. Maaha
Jag tränar: Ridning&joggar
Jag ville bli när jag var liten: Typ något med hästar
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Sur
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa, fyfan
Kläder just nu: Rosa mjukisdress, lila fluffiga tofflor  
Vad sa du senast: Vi hörs
Fisk eller badkruka: Beroende på väder
Hur många kuddar sover du med:  4
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Har du några homosexuella vänner: Nej, tyvärr inte
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Bio
Snarkar du: Nej, inte vad jag vet om
Stjärntecken? Lejon
Största svaghet: Mitt skiftande humör
Det här är jag bra på: Väldigt mycket
Vad vill du jobba som: Ingen aning
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Piercad, ska tatueras
Stökigt eller välstädat (ditt rum): Jämt stökigt
Anser du att du är stark: njae, beror på vilken dag man frågar
Använder du knark: Nej.
Kaffe, te eller inget: KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0