återigen..

sorry för dålig uppdatering!
det händer så mycket runt omkring mig nu att det finns helt enkelt inte tid.
min kära älskling kom hem för några dagar sen nu, och vi har bara legat hemma och myst, helt underbart!
idag har jag först varit i skolan, sen åkte jag till stallet för att jobba och nu är jag hos min älskling.
vi har just smällt i oss en feeet pizza.
ni vet, en sån här god american pan pizza som vi beställde hem.
jag är så mätt, känns som om min mage kommer spricka.

det har hänt en del dåliga saker uppe i stallet som jag inte känner för att ta upp här, men jobbigt har det varit. /: eller varit, det är fortfarande.

i övrigt är allting bra och det mesta rullar på, jag har just skrivit klart min short story till engelskan, den är bara SÅ rolig. jag skrattar när jag läser den :D woho. MVG till mig.
nu får ni hare så bra, så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

2008-02-06 @ 21:21:52
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0