Work harder pussy

Sitter just nu och pluggar. Blä. Ska göra klart en sak i historia och sen en hemtenta i naturkunskap. That sucks. Big time.
Iaf på onsdag verkar det som om jag och min favorit partypingla ska pimpla i oss en vinare och sen kanske ge oss ut på festligheter. My favourite thing to do.

Jag måste försöka hitta någon som känner sig manad att jobba åt mig också. Suck. Säkert många som är sugna sådär direkt efter jul.......... Men men, let's hope we can find someone.

Emily Callmar & Annelie Karlsson- you rock my world.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA du MÅSTE HITTA NGN SOM KAN JOBBA, FÖR DU BAR MÅÅÅÅÅÅÅSTE MED PÅ KRYSSNINGEN JU. (A) <3

2008-12-08 @ 20:25:27
URL: http://sexx.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag kan jobba :)

2008-12-11 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0