Idag..

har jag bakat kladdkaka :D
Den blev till och med kladdig, för första gången.
I vanliga fall brukar man kunna döda någon med mina kladdkakor för dom blir så hårda.
Gjorde kladdisen efter ett nytt recept idag, tänkte dela med mig av det om det är någon som blir sugen på att göra kladdkaka :)

100 gram smält smör
2 dl socker
3/4 dl kakao
1 tsk vanillinsocker
2 st ägg
1 dl mjöl

Sen handvispade jag det, ugnen ska vara på 150 grader.
Sen låter man kakan stå inne i 8 min eller längre, man får kolla lite. :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Sugen på humor blandat med nöje, nyheter och en smutta allvar?

Kika isåfall in hos min blogg du med! :)

2008-04-24 @ 15:51:01
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0